Wyszukiwarka

Rodzaj Obiektu
Firma
Nazwa projektu
Powierzchnia użytkowa od
do
Zaawansowane wyszukiwanie
Promocje
W krajobrazie na stoku
3490.00 zł
1900.00 zł
W krajobrazie na stoku
energooszczędny
Powierzchnia domu: 0.00 m2
Z tarasem na stoku
3490.00 zł
1900.00 zł
Z tarasem na stoku
energooszczędny
Powierzchnia domu: 0.00 m2

Każdy projekt może być dostosowany dokładnie do Twoich potrzeb. Zgoda na zmiany wydawana jest bezpłatnie. Zakres zmian możesz zgłosić podczas zamawiania projektu w polu uwagi.

Masz pytania? Zadzwoń
gsm 600 283 017
tel. 74 832 9014
Skype
Skontaktuj się z naszym Projektantem


!!UWAGA!!
Ze względów organizacyjnych sprzedaż projektów wstrzymana w okresie 01.12.2018 - 30.01.2019.

Budynek garażowo-magazynowy z poddaszem użytkowym, niepodpiwniczony, o prostej bryle przykrytej dwuspadowym dachem z lukarnami. Na parterze zaprojektowano dużą, wielofunkcyjną halę o powierzchni prawie 237 m2, z trzema bramami wjazdowymi, a także kotłownię, wc oraz klatkę schodową prowadzącą na wyższą kondygnację. Na poddaszu zaplanowano obszerną przestrzeń gospodarczą do dowolnej aranżacji.

Szerokość wjazdu:  5,20 m. Wysokość wjazdu:  3,50 m

parterowy z poddaszem użytkowym, tradycyjne, wolnostojący
Technologia wykonania:Z betonu komórkowego
Rodzaj dachu:Dach dwuspadowy
Wysokość w kalenicy:8.07 m
Kąt nachylenia dachu:24 °
Wysokość pomieszczeń parteru:3.96 m
Wysokość pomieszczeń poddasza:0.79 / 2.48 m
Powierzchnia całkowita:536.50 m2
Powierzchnia użytkowa:450.20 m2
Powierzchnia zabudowy:311.20 m2
Kubatura:1740.50 m3
Garaż / wiata (stanowiska):3
Liczba łazienek na parterze:1
Termin realizacji zamówienia:9-14 dni.
Autor projektu:arch. Wojciech Gałązka
Orientacyjny koszt budowy:Powyżej 500.000 zł
Projekt dostępny w wersji lustrzanej
Ocena użytkowników:
0.00
2625.00 Cena:
RZUTY GMC27a Warsztat samochodowy Magazyn
Rzuty GMC27a Warsztat samochodowy Magazyn
Rzuty GMC27a Warsztat samochodowy Magazyn
PRZEKROJE GMC27a Warsztat samochodowy Magazyn
Przekrój projektu GMC27a Warsztat samochodowy Magazyn
wstecz ...
«   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | . . . . | 559 |